


لما اوباما يروح اسرائيل. ويقول القدس عاصمة ابديةلاسرائيل !
اى رد فعل ضفوت حجاازى..رايحين على اسرائيل شهداء بالملايين
طب اى رد فعل الاخوان...افتحولنا الحدود
بلاش دول طب اى رد فعل حـازم الاسد..ولا فاصل شحن
اى رد فعل حمدين القومى الثائر
اى رد فعل ابوالفتوح وفين الاغاثات ?
اى رد فعل الدول العربية مسمعناش حتى كلمة منهم او تعليق على الى قالة اوباما !!
مسمعناش استنكاار حتى من الخارجية المصرية على الى قاله !!
انا زهقت من السياسة زهقت من كل حاجة ف البلد بقيت مخنوق
كلو فاكر انة هو الى صح..وكلو فاكر انة بيعمل لمصلحة مصر فقط
وكلو بيسعى لمصالحة الشخصية
مفيش حد قلبة على مصر ولا خايـف عليها غير ولادها الى زهقوا من كل الاحزاب وزهقوا من الثورة والاستقرار !!
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق